pondelok 4. januára 2016

Stratená v realite

Moji najdrahší čitatelia,

poznáte ten pocit vyčerpanosti, ktorý vám vadí až tak, že ste zúfalí a nemôžete ho vystáť? Niečo podobné som prežívala pár mesiacov pred Vianocami a verte mi, nie je to nič pekné. Školských povinností bolo naozaj neúrekom, až som bola prekvapená. Navyše som musela ešte písať aj tú sočk-ku. Neostával mi takmer žiaden voľný čas a aj keď sa našiel, bola som rada že sa nemusím nič učiť, alebo riešiť do školy. Zvyčajne som v tom čase menila detaily na blogu a prečítala niekoľko strán z knižiek, ale na písanie článkov mi neostal čas. Nechcem ale príliš odbiehať od toho, čo vám chcem týmto tu povedať.

Veľmi rada by som vám chcela zaželať nádherný a spokojný Nový rok 2016, plno parádnych kníh a hlavne nech sa vám splní všetko po čom túžite. Dúfam že ste prežili pokojné a šťastné Vianoce v kruhu rodiny a pod stromčekom si našli drobnosti, ktoré vás potešili. :) Ja som ich mala krásne, škoda len toho snehu. Ale to je len detail. :) 

Skrátka, veľmi ma mrzí, že som nepridávala žiadne články. Ani si neviete predstaviť, ako sa na seba hnevám. Priznávam si vinu, ale viete čo? Počas tejto pauzy som nabrala nové sily aj niekoľko nápadov, takže sa môžete tešiť na aktivitu na blogu. Aktivitou myslím články snáď niekoľkokrát do týždňa a nie raz do mesiaca. ;) Mám prichystané články o knižných novinkách aj viacero recenzií, vlastne pred chvíľou som práve jednu dopísala. Foťák je nabitý, takže bude aj chvastačka s knihami, ktoré som si za ten čas zaobstarala. Bude to riadna kopa. Ak viete o nejakom parádnom tagu, dajte mi kľudne vedieť. Rada ho potom aj napíšem. 

Chcela by som sa vás spýtať, aké nové články by ste si radi prečítali? Je nejaký konkrétny typ, ktorý vás zaujíma? Niečo mám nachystané, ale vždy za zíde niečo nové. Akú knižku máte teraz rozčítanú? Ja práve čítam Nekonečné more. Už druhýkrát. Nevadí. Prvýkrát som to mala prečítané za chvíľku, takže by to nemal byť problém a navyše sa číta úplne skvelo. Predtým som čítala Nech sneží a viete čo? Mňa tá knižka jednoducho sklamala. Z tých troch príbehov sa mi páčil najviac ten prvý a úprimne povedané, tie ďalšie dva som čítala a bola to nuda. Už som len čakala, kedy bude koniec. Škoda. Pred Vianocami som stihla prečítať aj Prvú, ale to mi trvalo slimačím tempom, kvôli škole. Nejako extra veľa kníh som si na recenziu nepýtala, pretože mám doma toľko kníh čo si chcem prečítať. Určite to poznáte. Včera som zavítala aj do kníhkupectva a odniesla som si Zakázanú lásku a Kto je Mara Dyerová?, takže som happy ako dva grepy. Čítali ste ich a aký je váš názor? Ja som zvedavá, kedy si na ne nájdem čas. Ale určite sa posnažím. Teším sa. Och, viete akou úžasnou správou ma potešili naši? Dostanem novú veľkú knižnicu! Ešte síce neviem kedy presne, ale to sa nejako zistí. Som ale neskutočne rada, pretože moje poklady – knižky už nemá kam dávať. Doslova. 

Snáď som vás neunudila k smrti. Týmto celým som vám chcela vysvetliť moju neaktivitu na blogu a podeliť sa o pár skutočností, s ktorými sa stretol azda každý. Bola by som rada keby ste mi povedali vaše názory aj na niekoľko otázok ohľadom článkov, čo som sa pýtala. :)

Dúfam, že máte super deň. Majte sa dobre, tak zatiaľ. ;)

                                                                                          XO  Patty Nightdream

2 komentáre:

  1. Tvoji neaktivitu naprosto chápu, já na tom byla v posledních měsících dost podobně... i když ze zcela opačného důvodu :D Pro přemíru zdánlivě volného času (který jsem původně měla věnovat zpracovávání maturitních otázek) jsem veškerý čas proflákala a nečetla, nepsala, neblogovala, nekomentovala... totálně sociálně umřela. :D
    Gratuluju k nové knihovně! :) Jestli jsi stejný maniak do přerovnávání knih jako já, určitě si ji jaksepatří užiješ :D
    A přeju krásný nový rok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, boli sme na tom podobne. :D A keď si spomeniem na maturitu ktorá ma čaká budúci rok, mám zimomriavky. :/
      Ďakujem krásne. Som presne taký maniak, takže sa na to ukladanie strašne tešíím :3

      Odstrániť

Každý komentár poteší. :))