nedeľa 18. januára 2015

Menšia spoveď ;)

Bolo to už dávno, čo ma Zuzka z blogu Secret world of deep soul požiadala o menší rozhovor. Síce mi dlhšie trvalo na to kývnuť, nakoniec som sa rozhodla, že jej to s radosťou splním.
Nech sa páči, tu to máte :) :

Najskôr sa nám predstav a povedz niečo o sebe.

Ahoj. Pod prezývkou Patty sa skrýva skoro sedemnásťročné dievča. Druhý rok navštevujem obchodnú akadémiu. Mám mladšieho brata s ktorým sa rozhodne nenudím. Milujem hudbu, šport ale najviac zbožňujem knihy!

Čo ťa primälo k tomu, aby si začala recenzovať knihy?

Častokrát predtým, ešte v čase keď som nemala svoj blog, som si vždy pred kúpou kníh prehľadala rôzne recenzie na internete. Aby som vedela, ako sa ostatným páčia a či má zmysel si tie knihy vôbec kupovať. Takto som vlastne zistila, že aj toto, teda recenzovanie sa dá robiť. Teda posunúť moju lásku ku knihám na vyššiu kolaj.

Ktorý žáner máš najradšej? Prečo?

Môj najobľúbenejší žáner je určite fantasy. Vďaka svetom, ktorý dokážu autori vytvoriť, jednotlivé postavy a celkový príbeh. Dystópie sú úžasné, ach áno, tie milujem.

Čítala si v poslednej dobe knihu, ktorú s už po pár stranách odložila?

Keď tak rozmýšľam už dosť dávnejšie som začala čítať poéziu, netuším čo to do mňa vošlo, myslím že to bolo ešte keď som chodievala do knižnice. Konkrétne Mor ho! Určite sa k tomu viac nevrátim.

V akom jazyku najradšej čítaš?

Jednoznačne vo svojom rodnom, v slovenskom. Cez prázdniny som skúsila čítať po anglicky, pretože doma mám niekoľko takých kníh. Vyskúšala som to, ale nie je to nič pre mňa. Možno niekedy neskôr. Čeština mi nie je cudzia. Nevadí mi a keď knihu v inom jazyku nevydali, nevidím dôvod prečo si príbeh neprečítať.

Čo ťa na blogovaní najviac baví?

Najviac ma to vzalo kvôli novým knihám, ktoré objavujem. Spoznala som nových ľudí. A hlavne si zlepšila slovnú zásobu a pravopis. Spolužiačky vtedy na slovine vyvaľovali oči ako sa mi z diktátu podarilo dostať jednotku.

Prečo si si pre blog vybrala práve to meno, ktoré si mu dala?

Môj blog dostal meno My Wonderful World of Crazy Books – Môj úžasný svet šialených kníh. Bolo to viac-menej spontánne rozhodnutie, keďže blog som neplánovala. Nakoniec z toho vzišiel tento dlhý názov, ktorý som si obľúbila. <3

A na záver, aké sú tvoje obľúbené blogy? Máš nejaké kam chodíš každý deň? Čím ťa zaujali?

Mám rada videá Rodaw a Peťa knihankov.blogspot.sk, vkrajineknih.blogspot.sk. Alebo tiež world-of-books-by-naty.blogspot.sk Tých čo mám rada a sledujem je veľa, keby som chcela vypisovať, bola by som tu do leta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár poteší. :))