sobota 9. augusta 2014

Veľká letná SÚŤAŽ!


Ahojte :)) Po dlhšom čase som si pre vás prichystala súťaž. Snáď sa vás zapojí viac než naposledy. Súťaž bude trvať 22 dní. V tomto čase budem odcestovaná a nebudem mať prístup k internetu, dokonca teraz toto píšem pri balení a v zhone. Ale určite sa teším. Dúfam, že budete aj vy, keď sa dozviete kto vyhrá. So sebou si beriem aj pár kníh, takže o zábavu mám postarané. Po návrate sa môžete tešiť a dve recenzie, posty o denníku Wreck this journal, alebo aj článku k Add yours. A teraz šup-šup, hor sa k súťaži!

Pravidlá:
súťaž prebieha od 10.8.2014 až do 30.8.2014
- zúčastniť sa môžu len čitatelia so slovenskou doručovacou adresou
- výhercovia budú traja
- vyhlásim ich 31.8.2014, majú 48 hodín na odpoveď inak losujem znovu 
- ak vynecháš aspoň jeden bod nižšie, v súťaži ťa nepočítam

Vašou úlohou je napísať pod tento článok komentár, ktorý bude obsahovať:
1) vaše meno
2) email (kde vás v prípade výhry môžem kontaktovať)
3) meno/prezývku pod akým ma sledujete cez GFC (Google friend connect)
4) ak máš blog rada sa pozriem (ak nemáš, preskoč tento bod)
5) akú knihu práve čítaš ?
6) aké dve knihy by si si v prípade výhry vybral/vybrala?
7) zdieľaj túto súťaž a napíš odkaz
8) Napíš aké si boli tvoje tohtoročné prázdniny, alebo kam sa ešte chystáš :D

O čo súťažite?
- prvý výherca si vyberie ako prvý dve knihy
- druhý potom zo štyroch
- tretí vyhrá zostávajúce dve ;)

Chcela by som sa poďakovať vydavateľstvu Fragment a spoločnosti Albatros Media, ktoré 
knižky darovali. 
 
Prajem pekný zvyšok prázdnin! :D

33 komentárov:

  1. 1) Lenka Ď.
    2) lenka.durcekova@gmail.com
    3) Lenka Ďurčeková
    4) music-escapefromreality.blogspot.sk
    5) Twenties Girl od Sophie Kinsella
    6) Príbeh dvoch storočí a Lov
    7) https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/674389275976023
    8) Úžasné! :) Snažím sa čítať veľa kníh, aj keď august na tom zatiaľ nie je najlepšie. Mám prečítaných zatiaľ iba 400 stránok. Ale čomu sa plne venujem a čo ma najviac teší toto leto je cestovanie. V júli som bola na Bojnickom zámku a v Bojnickej zoo, v Múzeu Andyho Warhola, u kamošky, v skanzene v Humennom a teraz v auguste som bola vo Viedni. Viedeň je úžasná a stále tam je čo pozerať. Nádherné mesto! :) No a kam sa ešte chystám? Toto leto idem ešte do Vysokých Tatier, do Prahy a na túru na Vihorlat. Tak snáď to ešte do konca leta stihnem. :) Yay. Normálne si závidím. :D Aj ty si uži posledný mesiac prázdnin! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1) Naty Little
    2) natychuda@gmail.com
    3) Naty Little
    4) http://world-of-books-by-naty.blogspot.sk/
    5) Serafína: Skrytá tvár, Nemŕtvi: Kameň večnosti a Heroes of Olympus: The demigod diaries
    6) Prvá strieborná kniha snov a Medzi nebom a zemou: Stratená duša
    7) https://www.facebook.com/BooksOfNaty?ref_type=bookmark
    8) Prádniny boli fajn. Na začiatku som sa zúčastnila knižného zrazu v Martine, kde som spoznala mnoho skvelých blogeriek. Potom už len ako zvyčajne chodenie von a čítanie. Bola som ešte na chate s rodinou, to je taká naša dovolenka a ešte sa chystám na takú akciu u nás v dedine a posledný týždeň príde kamarátka z Čiech, takže na ňu sa nehorázne teším. A samozrejme sa chystám aj na ten Trenčiansky knižný zraz. :D A potom znovu tá škola, pri ktorej nebudem stíhať čítať. :D Moje prázdniny neboli ničím výnimočné. :D Som však rada, že som ich trávila s kamarátmi. :) :D
    Btw. Skvelá súťaž o úžasné ceny :) Už len mať to šťastie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1) E_V_E
    2) di_va22@azet.sk
    3) E_V_E
    4) http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/
    5) Mám rozčítané 2: Mesačné slzy a V podsvětí. Obe sú 2ky zo sérií a zatiaľ sa mi páčia, 1tky boli super, len sa mi nechce veľmi v čítaní posúvať, ale hádam si urobím najbližšie viac času na ne 8)
    6) Prvých 100 a Medzi nebom a zemou ma veľmi lákajú a teším sa až sa dostanem aj k Príbehu 2 storočí, to si určite zadovážim 8) Ale všetky ceny sú super!
    7) https://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl
    8) Celkom dobré, bola som sa viackrát opaľovať, chodím von s priateľmi, aj oddychujem doma, starám sa aspoň o domácnosť, keďže dlhodobejšiu brigádu som si nenašla a v septembri sa chystám s frajerom a priateľmi na Cyprus, takže sa strašne teším 8P A potom mi začína 4. ročník vš, nové prostredie a učivo, aj sa celkom asi teším 8)

    Diki za súťaž, ceny sú úžasné, mám len Striebornú, ktorá je ešte len na ceste ku mne a zvyšok som ešte nemala možnosť čítať. Prajem príjemnú dovolenku 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1) Maťa
    2) strakovmaa@gmail.com
    3) Maťa Straková
    4) http://books-mylife.blogspot.sk/
    5) Hra o tróny
    6) Striebornú knihu snov a Prvých 100
    7) https://www.facebook.com/SvetKnih?ref_type=bookmark
    8) Viac-menej som čítala a pozerala :D Nikde poriadne som nebola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1) Zet
    2) zea.zuzu@gmail.com
    3) Zuzana Ľudviková
    4) www.infinity-of-books.blogspot.sk
    5) Ranč na červenom vrchu
    6) Prvá strieborná kniha snov, Príbeh dvoch storočí
    7) https://www.facebook.com/zuzkazuzu.ludvikova/posts/690642524356944
    8) Zatiaľ boli super, len sa rýchlo krátia, bola som u tiet na prázdninách, na dovolenke a momentálne ma čakajú už len 2 týždne s rodinou a posledný prípravami do školy... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Kristína Hulinová
    2. kika14598@azet.sk
    3. Krsitína Hulinová
    4. Nemám...je viac ľudí, ktorí sa vedia starať lepšie. :)
    5. Dnes som sa pustila do Zakázanej príťažlivosti od Kateriny Petrusovej. Naozaj odporúčam.
    6. Hm... asi to bude Prvá strieborná kniha snov. Viac mi ku šťastiu netreba. :-) Ale potom Príbeh dvoch storočí. :-)
    7. Zdieľam na svojom profile: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005636598744
    8. Ehm...ehm... :D Doteraz som bledá ako stena. :D Furt to kruté počasie, ktoré mi ide na nervy :( Bola som len u starkej. Bohužiaľ naša finančná situácie nie je sobrá, takže na prázdniny k moru som nešla. V Stredu idem na mesiac do kúpeľov aj s kamarátkou, takže sa aspoň na niečo teším :3 Uvidíme sa po dlhej dobe. <3 Samozrejme si beriem kopu kníh...mamka ma taaak zbuzerovala, že som vyhodila mojich 40eur, ktoré som si zarobila na knihy :D Ale čo už...nebudem sa tam mesiac nudiť, nie? :D
    Takže niečo na to, že som bola operácií mozgu a nadoru je dobré...aspoň budem mať lepšie prázdniny :-) Dúfam, že ty si na tom lepšie. PS: Ďakujem za súťaž. Krásne ceny :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1) Smiley
    2) terezickaciganikova@gmail.com
    3) Smiley (Knižné Maniačky)
    4) kniznemaniacky.blogspot.sk
    5) Ken Rijock: Špinavé peniaze
    6) Príbeh dvoch storočí, Lov
    7) https://www.facebook.com/terezicka.ciganikova/posts/10202194003040019
    8) Tieto prázdniny trávim väčšinou doma na záhrade, hrám sa so psami, čítam, pomáham doma a oddychujem. Nejaké tie chaty a bavenie sa a inak také normálne prázdniny. :))

    Super súťaž. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1.Slávka
    2.slavka.kodadova@gmail.com
    3.Slávka
    4. http://singularity12.blogspot.sk/
    5. Veronika Savarijová- Keď na Haiti padá dážď
    6. Prvých sto, Príbeh dvoch storočí
    7. http://singularity12.blogspot.sk/2014/08/sutaz-pre-slovakov.html
    8. No tak ja som stihla len Tatry a Alpy, no bolo úžasne a dúfam, že budúci rok to zopakujem, aspoň na Slovensku na kopce. A teraz ma čaká už len posteľ :D nikam sa totižto už nechystám, jedine chodiť do autoškoly. Uži si aj ty dovolenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. Nataša
    2. bozikovanatasa9@gmail.com
    3. Nataša Bôžiková
    4. http://dogmatixx.blogspot.sk/
    5. Lauren DeStefano-Horúčka, Christy Readeke-Mayské proroctvo: Zápas o osud ľudstva
    6. Prvá strieborná kniha snov, Príbeh dvoch storočí
    7. https://twitter.com/pc_nata/status/498169587637039104
    8. No tieto prázdniny sú dosť biedne :D Väčšinu času spím, čítam a napchávam sa s melónom :D Snažila som sa rodičov presvedčiť aby sme aspoň šli na hory, ale obidvaja sú do práce tak zažratý, že ma odpálkovali -_- :D Takže celé prázdniny budem doma a jesť ten hnusný červený melón, z ktorého mi je už zle :D A chystám sa pozerať dookola staré filmy a seriály, ktoré už dávno vyšli z módy a hlavne čítať, čítať a čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1.Barbora
    2.barborita20@gmail.com
    3.Barbora Soľanová
    4.http://abouteverythingforeveryone.blogspot.com/
    5. A song of ice and fire 3 -A Storm of Swords
    6.Prvá strieborná kniha snov a Príbeh dvoch storočí
    7.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=314973572004606&id=272843229550974
    8.Nič moc :D Spím,jem,čítam,pozerám seriály :D To je moja denná klasika + keď tak som na prázdninách u babky a tam to aspoň trochu žije! Plány čo som mala nevyšli takže sa zúčastním pár akcií v okolí a keď budem mať šťastie a všetko vyjde ako má tak na konci prázdnin/začiatku roka pôjdem do Madridu ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. Foxy
    2. d.lesniakova@centrum.sk
    3. Foxy
    4. http://danybooks.blogspot.sk/
    5. som chcela toto leto prečítať prvé dva diely pottera, kt. som nečítala a potom sa pustit na re-read zvyšku, ale ide mi to pomaly ked chodim este do roboty a tak, takže velmi pomaličky čitam momentalne HP a Tajomná komnata a zároveň mám rozčítané City of Heavenly fire :)
    6. Prvá strieborná kniha snov a ... joj kebyze som čítala My super sweet 16th century :( ok taze druhá kniha... neviem :D asi potom medzi nebom a zemou :D
    7. https://www.facebook.com/danybooks?ref_type=bookmark
    8. hrozné :(( odkedy sa rodičia rozviedli ta nejako málo peňazí máme a preto sa logicky mama s jej novým manželom rozhodli, že šak prerobíme byt ne? lebo my milionári sme. takže nevyšli prachy už nanič, žiadna dovolenka, ešte som sa nebola ani len kúpať nikde :(((((( a moje prázdniny sa už aj skončili, keďže chodím do roboty od začiatku augusta a musím vstávať o piatej ráno :((( idem sa už len modliť, že sa mi podarí do konca prázdnin ísť si zaplávať aspoň niekde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Aly
    2. aly.vikart@gmail.com
    3. Aly V.
    4. www.ostrov-stratenych-pribehov.blogspot.sk
    5. Slza, Krvavý sľub, Medzi nebom a zemou #1
    6. Prvá strieborná kniha snov a Príbeh dvoch storočí :) hlavne by som si moc priala Prvú striebornú <3 ale poteším sa aj inej, teda okrem Neba a zeme, ktorú už mám :)
    7. Zdieľam na Twitteri: https://twitter.com/AlyVikart/status/498185934404591616
    8. Ja mám radosť už len z toho, že si môžem v pokoji sedieť vonku na záhrade, na slniečku. Čítam si a spoločnosť mi robí môj psík. :) Nechodievam už moc nikam, pretože bývam z toho unavená a tak mi stačí, keď idem pozrieť len mojich blízkych. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. Ema Šašalová
    2. emkasasalova@gmail.com
    3.GFC: emkasasalova
    4. www.ermenbooks.blogspot.sk
    5. Divergencia :33
    6. Príbeh dvoch storočí (jednotka sa mi veľmi páčila) a Prvá strieborná kniha snov
    7. Zdieľam na fb: https://www.facebook.com/pages/Ermen-books/1493786050862098?fref=ts
    8. Na začiatku prázdnin som bola v Taliansku :) V priebehu toho som čítala veľa kníh, vrátane Moje sladké šestnáste storočie, ktoré sa odohráva v renesančnej Florencii. Sranda bola, že po dočítaní knihy som sa tam šla pozrieť aj ja a celý príbeh som mala rovno pred očami :) Zvyšok prázdnin som bola u babky, zajtra mi začína tábor a potom zasa doma opäť oddychujem s knihami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1) Nikee
    2) kovalcikovadominika@gmail.com
    3) Nikee
    4) pareidolicgirl.blogspot.com
    5) Radšej nikdy od Redmerskej
    6) Prvú striebornú knihu snov a Lov
    7) zdieľam na blogu, v bočnom menu :)
    8) Celkom nuda, väčšinou som doma a starám sa o seba a brata (čiže varím, pečiem, upratujem, zaváram a starám sa o záhradku :D). Ťažký to život keď obaja rodičia pracujú v zahraničí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1) Ivana
    2) vancova2496@gmail.com
    3) Ivana Vančova
    5) Torn - Amanda Hocking
    6) Prvú striebornú knihu snov a Prvých 100
    7) https://twitter.com/IvanaVancova/status/498468378940813312
    8) Zatedy sa v celku nudím, ale bola som na Pohode, na chate s kamarátmi, na koncerte Toma Odella <3 a ak to výjde mala by som ísť ešte na ďalšie dva festivaly.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1/ Andrea
    2/ adagdovin@gmail.com
    3/ Andrea Gdovin
    4/ nemám blog
    5/ teraz mám rozčítanú knihu Outlander(niekde v polovici :)
    6/tak určite Prvých 100 a zaujala ma aj kniha Prvá strieborná kniha snov
    7/ https://twitter.com/analia1909/status/498566690482188288
    8/ akurát som dorazila z Chorvátska a snažím sa prečítať čo najviac kníh, pretože ma tento rok čaká matura a viem, že sa tak skoro k ním nedostanem :) prajem ti, aby si si ich aj ty užila čo najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1.Kahlan
    2.kikak23@gmail.com
    3.Kristína Klabníková
    4.blog nemám
    5.Juliet Grey: Marie Antoinetta- Strmý pád
    6.Prvých 100 a Prvá strieborná kniha snov
    7.https://plus.google.com/107268051831982692669/posts/KwkEcLQCdHE
    8.prázdniny strávené doma pri knihách a seriáloch =D a od stredy aj pri prerábaní kuchyne

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1) Maggie
    2) magdalena.ondruskova@centrum.sk
    3) Maggie Hemmings
    4) https://abouteverythingforeveryone.blogspot.com/
    5) Dočítala som akurát Ugly Love od Colleen Hoover - perfektné niečo, a inak mám rozčítanú Letnú záhradu od Paulliny Simos a Finding it od Cory Carmack :)
    6) Prvá strieborná kniha snov a Prvých 100
    7) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=315466465288650&id=272843229550974
    8) Boli super - už pravdepodobne nikam nepôjdem ale ešte sa snáď poriadne zabavím aj s kamarátkami a tak :) Ale najlepší bod týchto prázdnin bol určite tábor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1* Astesia
    2* adamikova.barbora@gmail.com
    3*Astesia
    4*http://astesia-darkflake.blogspot.sk
    5*Práve čítam Nespútanú =)
    6*Prvá strieborná kniha snov a Príbeh dvoch storočí
    7*https://www.facebook.com/CrystallyDarkness?ref=hl
    8* Prázdniny zatiaľ pracovné =) No brigáda už skončila tak sa ide na výlety ale ešte neviem kam =D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Mária Marry
    2. majusga15@azet.sk
    3. Mária Marry Mikušková
    4. http://marysworld.blog.cz/
    5. Dočítavam Mesto popola a potom pôjdem na Etiketu a špionáž
    6. Prvých 100 a Prvá strieborná kniha snov
    7. https://www.facebook.com/pages/Marys-world-Im-Loving-Books/526620557404042?ref_type=bookmark
    8. Tieto prázdniny som ešte nikde nebola. :D Teda nie ďalej než u mojej babky. :DDD Stále sedím iba doma za blogom a pri knihách. :D Ale do konca prázdniny by som mala ísť s rodičmi ešte na chatu do hôr. :) Bez kníh samozrejme ani na krok. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. 1. Sofia Gumanová
    2. Sofia.gumanova@gmail.com
    3. Sofia
    4.
    5. Abundance of Katherines, John Green čítam to v angličtine
    6. Prvá strieborná kniha snov
    Príbeh dvoch storočí
    7.https://mobile.twitter.com/xoxSof/status/499968007842840576
    8. Tieto prázdniny som bola v Londýne. Bolo fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1) Damonika
    2) damonikalarue@gmail.com
    3) Monika Gubová
    4) aquarius-writes.blogspot.sk
    5) Prekroč svúj stín, Črepiny duší a chystám sa na Vinland ságu :)
    6) Prvá strieborná kniha snov, Lov
    7) http://aquarius-writes.blogspot.sk/2014/08/my-wonderful-world-of-crazy-books-velka.html
    8) Bohužiaľ toho nemám veľa, čo napísať, ale hádam ešte pôjdeme sa niekde kúpať na pár dní, tak sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. 1) Ivana
    2) i.jozekova@gmail.com
    3) Ivana Jozeková
    4) Nemám blog
    5) Lola a kluk od vedle, Shatter me, The Maze Runner
    6) Prvá strieborná kniha snov, Príbeh dvoch storočí
    7) https://twitter.com/Ivka__Malik/status/502028113631784960
    8) Na začiatku prázdnin, keď svietilo slnko, som sa opaľovala. Ale odkedy som dostala čítačku, nerobím skoro nič iné iba čítam a čítam. :D Snáď sa mi podarí ešte niečo zažiť. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1.) Perla
    2.) Perla28895@gmail.com
    3.) Perla 28
    4.) Nemám blog :/
    5.) Princ a bedár od Marka Twaina :)
    6.) Prvá strieborná kniha snov a Príbeh dvoch storočí :)
    7.) https://www.facebook.com/santana.berry.96/posts/621404894645406
    8.) Prázdniny boli super a chystať sa nechystám už asi nikam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. Martina Fraňová
    2. tina808@azet.sk
    3. Martina Fraňová
    4. nemám blog
    5. Práve idem na Cizinku
    6. Prvá strieborná kniha snov a Prvých 100
    7. https://twitter.com/tina8081/status/502823692968419328
    8. NO moje prázdniny boli skutku na nič. Prvé týždne som bola v nemocnici a potom som sa musela doma doliečiť. Drúhá polovica vyzerala už lepšie. Každý deň som sa stretávala s priateľmi, spoznávala nových ľudí, veľa čítala...Nechystám sa nikde, možno do Viedne, ak bude čas. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 1) Frankkie
    2) andrejgabaj@gmail.com
    3) Frankkie s.r.o.
    4) molovna.blogspot.sk
    5) Harry Potter 5 - Je to najväčšia paráda a neviem sa od toho odtrhnúť (chcela by som vedieť, čo by som robila, keby som pred tým nevidela film). :D
    6) Prvá strieborná kniha snov a Prvých 100
    7) https://www.facebook.com/andrejocka.gabajova/posts/710904742292232
    8) Boli super, ale ako iste vieš, tak upršané, ale to mi ani nevadilo. Rozhodne boli zapamätateľné a jedy z najlepších :) Jediné, na čo sa tieto prázdniny ešte chystám je vytrhnúť si zub. :D Ej, budem chodiť štrbavá :D
    Exkluzívna súťaž :) Aj nabudúce sa zapojím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. Andrea M.
    2. andrea.miskocowa44@gmail.com
    3. Andrea Miškocová
    4. foreveradreamer44.blogspot.sk
    5.Prvých 100 :) začala som seriálom a teraz som prešla ku knihe :)
    6. Prvá strieborná kniha snov a Lov
    7. https://plus.google.com/115048769128381793870/posts/RPuuEW3a4xS
    8. Úplne super . Snažila som sa veľa čítať, písať recenzie, stráviť čas s ľuďmi, ktorých mám rada, chodiť na výlety a podarilo sa mi splniť všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1. Nikola
    2. nikky33@centrum.sk
    3. Nikola Guzmicka
    4. nemám
    5. Zlatokopku od Saskovej
    6. Medzi nebom a zemou / Príbeh dvoch storočí
    7. https://twitter.com/Nikky_33/status/505023689227010048
    8. tak pracovne...keď mám voľno idem sa korčuľovať alebo čítam alebo pozerám nejaký dobrý film či seriál...s priateľom sme chceli ísť na dovolenku ale nakoniec sme si kúpili televízor a Playstation 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. 1) Majka Ogurčáková
    2) Majka.ogurcakova@gmail.com
    3) Marianna Ogurcakova
    4) http://addicted-to-read.blogspot.sk/
    5) Half Bad- Polozlý od Sally Greenovej
    6) Prvých 100 a Lov
    7) https://www.facebook.com/weareaddictedtobooks?fref=ts ( Je to nová stránka :D ... bohužial .. )
    8) Tohtoročné boli dobrodružné, festivalové, plné splnených prianí ( tak sa snáď splní aj toto ) . Bola som v Taliasnku na festivale s najúžasnejšími ľudmi pod slnkom ( aspoň pre mňa ) . Splnilo sa mi mnoho mnoho snov. Bola som v Miláne , a aj napriek príšernej predpovedi počasie bolo krásne ! Bola som na veľa koncertoch a zjedla kopec zmrzliny. Nakreslila som viac obrázkov ako za celý absolventský rok a čítala kedy sa dalo. Bola som s kamarátmi v košiciach a prešli sme za jeden deň všetky galérie a múzea aké tam boli . Každopádne boli prázdniny úžasné, len škoda že som stále biela ako stena .. ale za to môže len a len počasie.. ale nebudem sa na ňho hnevať .. prázdniny boli skvelo skvelé !

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 1) Veronika Zorská
    2) veronika.zorska@gmail.som
    3) veronika.zorska
    4) blog nevlastním :)
    5) Očarujúca od John a Stasi Eldredge
    6) Prekliate mesto a Prvá strieborná kniha snov
    7) zdieľam na FB - https://www.facebook.com/veronika.zorska
    8) Tohtoročné prázdniny sú pre mňa veľkým dobrodružstvom a zábavou. Sú to možno moje posledné prázdniny takže si ich užívam naplno. Prvých 5 týždňov som strávila vo Švajčiarsku, potom si užívala tábor s perfektnými deťmi (deti nadovšetko milujem!) :) A teraz pilne pracujem ako včielka, aby som si aj niečo zarobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. tieto dlhe podmienky ma ničiaaa :D ale ešte stiham jes
    n.princess@azet.sk
    nikola benková
    sledujem cez tento účet
    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk :) snad ta zaujme
    ja nečítam žiadnu ale mam nachystanu kamasutra nasich klamstiev alebo tak nejak
    prvých sto , prvý streborna kniha snov
    prázdniny boli celkom osamele , bola som v chorvatsku ale nejako mi je smutno , teraz si este uzivam posledne chvilky a koncerty :)a dufam ze buduce prázdniny budu s nejakym frajerom alebo tak :D ja som strasne spolocenska ochh
    a zdielam taaa tuto https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref=bookmarks
    snad sa postasti :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  33. 1. Katka
    2. katarina.kacurikova@gmail.com
    3. Katarína Kačuriková
    4. bebelieveinbeauty.blogspot.sk
    5. Krásna beštia- Rebecca Jamesová
    6. Príbeh dvoch storočí a Medzi nebom a zemou
    7. zdieľam tu: https://www.facebook.com/katarina.kacurikova
    8. Tohtoročné prázdniny nie sú pre mňa prázdninami, ale pracovným obdobím na našla som si čas na spoločnú dovolenku s priateľom na Slovensku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))