sobota 8. marca 2014

On my Wishlist 6

On my Wishlist je týždenné, ktoré poriada Book Chick City.
Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu, alebo knihy, ktoré si želáte mať doma.

Čo koho do toho som čítala a veľmi sa mi páčila. 
Skutočne som zvedavá, ako to dopadne medzi Benom a Simonou.
Čo vy ? Čítali ste ju ?? :)

O čom vlastne je ?
Je nemožné, aby Ben Wilson zabudol na Simonu, svoju lásku zo strednej školy. Nenechala sa oslniť pozlátkom, nezáležalo jej na jeho bohatstve a ako sa zdalo, nezáležalo jej ani na ňom samom. Pošliapala mu po snoch, vedome ho zavádzala a čo je najhoršie, odmietla všetky jeho zamilované ponuky. Keď sa po rokoch úplne nečakane stretnú, obom to spôsobí obrovský šok. Uvedomia si, že nič už nebude také, aké bývalo. Bena zaslepila nenávisť a túžba po pomste. Zabudol však, že keď sa niečo týka Simony, on za každých okolností zlyháva. Tak i teraz. Počas boja s vlastnými protichodnými pocitmi zapríčiní, že Simona trpí na tele aj duši. Na jej ďalšom osude mu pramálo záleží... Alebo je to inak?

Tretí román s jemným erotickým nádychom od autorky predošlých bestsellerov zaujme kvalitou, strhujúcim štýlom a vyzretosťou. Nie náhodou sa v knihe opakujú mená hlavných hrdinov z úspešného debutu Čo koho do toho. Kniha sa číta na jeden dych a nedá sa odložiť nedočítaná...


5 komentárov:

  1. Čítala ju moja kamarátka a tej sa to tak páčilo, že chcela aby bol film. Ja stále uvažujem nad kúpou prvého dielu :) :D Inak máš super blog, aj ja mám blog , ak chceš pozri sa : vkrajineknih.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa prvý diel páčil. :) Ináč ďakujem. :) A áno, aj ty ho máš super, len tak ďalej - držím palce. :D

      Odstrániť
  2. Zase má novú knihu? 8D Nejako nestíham sledovať a pritom som od nej chcela čítať už iné, ale zatiaľ len 1 sa mi podarilo.

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))