utorok 20. augusta 2013

Dobré, zlé a škaredé šaty : Shani Petroffová - Recenzia

Angeline dobrodružstvá pokračujú druhou časťou série Počertená, v ktorej mladá hrdinka napokon pristúpi na ponuku svojho otca – diabla. Ten sa ju snaží naučiť ako dostať svoje diabolské schopnosti pod kontrolu a ako ich vedieť správne používať, no Angeline zručnosti stále za veľa nestoja. A tak niet divu, že sa musí potýkať s trapnými situáciami ako je vyznanie lásky Colovi Danielsovi, do ktorého je, mimochodom, po uši zaľúbená, či pretrpieť školský večierok v príšerných šatách, pre ktoré je všetkým na smiech. Aspoňže má pri sebe Gabi – vernú kamošku, ochotnú pomôcť jej dávať podobné situácie do poriadku…

• Autorka : Shani Petroffová
  • Originálny názov : Badeviled : The good , the bad, and the ugly dress
  • Počet strán :254
  • Diel : druhý
  • Preložila : Zuzana Lorková
  • Vydavateľstvo : CooBoo ; Albatros Media
  • Moje hodnotenie : 4/5

Angel Garretová, trinásť ročné dievča je stredoškoláčka v mestečku. V prvom diely sme sa dozvedeli, že je dcérou diabla - Loua. Už si celkom zvykla, no má čo robiť, aby sa jej novoobjavené schopnosti nevymkli z pod kontroly, ako to radi robia. Najlepšia kamarátka Gabi jej znova ochotne pomáha.

V tejto knižke nájdete určite, tak ako ja, zábavu a pobavenie. Angel  sa povahovo moc nezmenila, stále sa snaží vystáť Courtney. Počas toho sa jej stane aj pár fakt celkom dobrých vecí, ktoré boli zaujímavé a smiešne. Čo sa týka Cola, tak to je nesmierne pozoruhodné. Angel sa ho snaží upútať a ospravedlniť sa mu za to, čo mu nechtiac spôsobila. Je to milé a pekné zároveň.  S prichádzajúcim časom na školský ples vyvedie ešte pár drobností.  Courtney jej robí stále naprieky a Gabi ju utešuje.

Veľmi sa mi páčili aj opisy a samotný koniec knižky. Ten bol vážne nečakaný, ale som rada že to tak skončilo. ;) Jednoznačne to mohlo byť aj lepšie,no ale čo už. Táto séria patrí k takým tým oddychovkám. V podstate ani o nič neprídete keď si to neprečítate, ale ani vám to neuškodí. Kniha sa mi sama o sebe páčila viacej ako prvý diel. To určite. Bolo tam viac akcie a napätia. Nesklamala ma a to je super. Čítala som ho rýchlejšie ako obvykle, čo som bola prekvapená. Nepochybne si prečítam aj pokračovania. Teším sa. ;)

Táto knižka sa mi veľmi páčila. Napriek istým chybičkám krásy ako napríklad tá istá občasná naivita hlavnej hrdinky, som si príbeh užila na sto percent. Je jednoducho písaný a autorkin štýl mi skvele sadol. Oddychové čítanie na ktoré nedám dopustiť. Milé, pekné a jednoduché príbehy mám nesmierne rada.  Veď aj občas niečo takéto potrebujeme, no nie ??

Ďakujem vydavateľstvu Albatros Media za poskytnutie recenzného výtlačku. Knihu si môžete objednať TU.