piatok 26. júla 2013

Prázdninový knižný TAG

TAG od Simony
1.Čítaš cez prázdniny viac alebo menej ako cez prázdniny ??
To záleží od toho, či mám čo čítať. Väčšinou ale čítam o niečo viac. Predsa je tu ten voľný čas. 
2.Keď si predstavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš?
Pravdepodobne knihu Kam zmizla Aljaška od Johna Greena. Je to vážne skvelá kniha. Prekvapila neskutočne.
3.Koľko kníh si schopná vziať si so sebou na dovolenku?
Prednedávnom som bola s rodinou pri mori na Kréte. Ešte pred dovolenkou som mala narodeniny a dostala som knižku Hostiteľ. Asi každý vie, že má niečo cez 600 stránok a je to poriadne masívna kniha. Keď som ju ukázala ocinovi pri balení, pozrel sa na mňa ako na šialenca. Spýtal sa: "To myslíš vážne ??"  Ako keby si myslel že by som to nedokázala prečítať. Nakoniec mi to však nedovolil, ale namiesto toho som si vzala  tri o čosi menšie knihy. No a viete čo z toho bolo ? Už po šiestich dňoch dovolenky, teda v polovici som nemala čo čítať. :D Takže odpoveď znie oveľa viac ako len tri. Taký kufor by mi stačil. :P
4.Čítaš cez prázdniny nejaké povinné čítanie?
Zatiaľ nemám povinné čítanie. Keby ho mám, tak asi čítam.
5.Preferuješ klasické knihy (papierové), alebo skôr e-knihy (elektronické)?
Jednoznačne klasické. Čítačku nemám a ani nechcem. Klasické papierové knihy milujem.Nič nie je lepšie než pocit, ktorý mám, keď vidím svoju knižnicu ako praská vo švíkoch. ;)
6.Akú knihu by si rada videla sfilmovanú?
Veľmi rada aspoň jednu z trilógie Vesmír. Najradšej všetky tri. Chcela by som vidieť herca, ktorý by hral Syna. Takisto aj to spracovanie, ako by vytvorili miesto a prostredie v poslednej knihe, teda Všechny barvy zeme. No a samozrejme ten koniec. Ten bol brutálny. ;)
7.Keby si mala možnosť prežiť jeden deň s nejakou knižnou postavou, ktorá by to bola? Tak toto je dosť ťažká otázka. Neviem, ale asi s Dayom z knihy Legenda.
8.Ktoré miesto z kníh by si rada navštívila?
Také miesto som zatiaľ nenašla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár poteší. :))