nedeľa 7. októbra 2012

Krásni a mŕtvi Jonas 1* - Recenzia -

 

Anotácia :
Nie sú živí, no nie sú ani mŕtvi. Sú niečo medzi tým.
V priebehu jedného roka zomrú za zvláštnych okolností štyria krásni mladí ľudia, študenti ellertonskej strednej školy. Jonas, Arizona, Summer a Phoenix. Tá posledná smrť zasiahne Darinu najviac. Bol to jej chlapec, jej veľká, najväčšia láska... Je Darinino stretnutie s Krásnymi mŕtvymi skutočné? Čo znamenajú tie anjelské krídla, ktoré vidí, počuje a ktoré nakoniec sama dostáva? Jonas zomrel ako prvý, zabil sa na motorke. Je tu však toľko nezodpovedaných otázok.... Rovnako ako ostatní sa vracia do sveta živých z limbu, čakárne, kam prichádzajú duše zomretých, aby na ne našiel odpoveď. Darina je jediná, kto môže Krásnym mŕtvym pomôcť.
  • Originálny názov: Beautiful Dead: Book 1 - Jonas
  • Počet strán: 272 strán
  • Väzba: brožovaná väzba
Nedávno som na knihu ale z ničoho nič viac-menej natrafila. Začala vo mne ale rásť zvedavosť, o čom kniha vôbec teda je. Keď zomrie vo vašej blízkosti znenazdajky  nejaký človek, je to záhada. Lenže keď vo vašom okolí zomrú po sebe štyria ľudia, si určite hovoríte že sa za tým niekto skrýva. Že by smrti študentov z ellertonské strednej školy boli nehody? To sotva ! Obálka, alebo čo je hneď po príbehu na knihe najdôležitejšie. Niečo na nej rozhodne dokáže upútať. Mne osobne sa veľmi zapáčila. Neskôr keď knižku dočítate  viete aj odhadnúť alebo teda aj viete  prečo je práve taká. Postupne aj v pokračovaniach tejto série je to takisto.


Kniha sa mi celkovo páčila. Rozhodne ma prekvapila. Niekedy som sa síce v deji strácala - hlavne na začiatku. Mám rada záhady a rada sledujem ich vyriešenie aj v tejto knihe.  Niekedy sami dej aj zdal otrepaný a sprvu ma to nebavilo ale potom to už šlo hladko.

Veľmi sa teším aj na pokračovania , keďže v druhom diely sa bude riešiť smrť Arizony a jej záhadného utopenia.  Ale takisto aj na to ako sa to vyvinie medzi Phoenixom a Darinou. 

Ďakujem vydavateľstvu Fragment za poskytnutie recenzného výtlačku.
Knihu si môžete kúpiť TU.

2 komentáre:

  1. Kniha sa mi, na moje prekvapenie, nesmierne páčila 8)
    Téma je fajnová, pár otrepaných a divných veci tam síce je, ale veľmi dobre a ľahko sa mi to čítalo 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))